Klantenservice

We garanderen een hoge kwaliteit en bieden een 100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet 100% tevreden?
Dan doen we niet moeilijk. We lossen het op. Neem contact op via onderstaande gegevens en we zullen zo spoedig mogelijk kijken naar een oplossing.

Direct antwoord op al je vragen

Bel 085 130 2710 | werkdagen van 9 tot 17 uur

Antwoord binnen 24 uur

Mail ons je vraag naar [email protected]

Je vraag stellen via Facebook

Ga naar onze facebookpagina

Bestellen gaat eenvoudig door onze prullenbakken in de winkelmand te plaatsen en daarna het afrekenproces te volgen. Alle bestellingen die voor 17:00 uur besteld zijn zijn de volgende dag in huis.

iDeal

iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee consumenten kunnen betalen via hun eigen bank. Niet alleen webshops maar ook andere organisaties bieden iDEAL aan. iDEAL is in Nederland al jaren de meest populaire betaalmethode bij de online shoppers. Deze dienst maakt het mogelijk te betalen via de eigen, vertrouwde bankomgeving. 

Afterpay

AfterPay voert voor www.homra.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Paypal

PayPal is een populair middel om online te betalen. Deze betaalmethode wordt veel gebruikt veel andere webshops. PayPal biest aankoopbescherming.

Heb je een product dat je met PayPal hebt betaald niet ontvangen, dan zorgt PayPal dat je je geld terugkrijgt. Ook als het product tijdens verzending beschadigt of sterk afwijkt van de beschrijving, kun je via PayPal je geld terugkrijgen. Je moet dan wel zelf een claim indienen

Bankcontact

Bancontact is een betaalschema, tot in 2016 bekend als Bancontact/Mister Cash, dat de Belgische marktleider is op het gebied van elektronische betalingen. Als betaalschema is het verantwoordelijk voor de controle, berekening en verwerking van elektronische betalingen. Deze betalingen kunnen gebeuren via debetkaarten.

SOFORT Banking

SOFORT Banking is gebaseerd op het principe van een overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft de klant de betaling alleen te verifiëren, net als bij iDEAL bijvoorbeeld. Gegevens als het bedrag, de omschrijving en de begunstigde staan al ingevuld. Voordeel hiervan is dat hier dus geen menselijke fout gemaakt kan worden. SOFORT voert de betaling vervolgens uit. De betaalmethode is eenvoudig en snel.

De verzendkosten zijn gratis. Wij maken bij het versturen gebruik de service van Dpd. Bij bestelling ontvang je een track&trace code waarmee je je pakket kunt volgen.

Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten gratis te retourneren.

Via de volgende link: https://zindoo.shipping-portal.com/rp/ kun je je eigen retourlabel aanmaken. Hiervoor heb je je eigen postcode en trackingnummer nodig. Het trackingnummer kun je vinden in de mail die je ontvangen hebt over de bezorging van je pakket of op het pakketlabel op je pakket. Mocht je er niet uit komen, is onze klantenservice te bereiken via bovenstaand mailadres en telefoonnummer.