Morgen bezorgd

als je voor 16 uur besteld

Gratis verzending

in Nederland

10 jaar garantie

exclusief bij Homra

Gratis retourneren

binnen 30 dagen

Klantenservice

We garanderen een hoge kwaliteit en bieden een 100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet 100% tevreden?
Dan doen we niet moeilijk. We lossen het op. Neem contact op via onderstaande gegevens en we zullen zo spoedig mogelijk kijken naar een oplossing.

Direct antwoord op al je vragen

Bel 085 130 2710 | werkdagen van 9 tot 17 uur

Antwoord binnen 24 uur

Mail ons je vraag naar [email protected]

Bestellen gaat eenvoudig door onze prullenbakken in de winkelmand te plaatsen en daarna het afrekenproces te volgen. Alle bestellingen die voor 17:00 uur besteld zijn zijn de volgende dag in huis.

iDeal

iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee consumenten kunnen betalen via hun eigen bank. Niet alleen webshops maar ook andere organisaties bieden iDEAL aan. iDEAL is in Nederland al jaren de meest populaire betaalmethode bij de online shoppers. Deze dienst maakt het mogelijk te betalen via de eigen, vertrouwde bankomgeving. 

Afterpay

AfterPay voert voor www.homra.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Paypal

PayPal is een populair middel om online te betalen. Deze betaalmethode wordt veel gebruikt veel andere webshops. PayPal biest aankoopbescherming.

Heb je een product dat je met PayPal hebt betaald niet ontvangen, dan zorgt PayPal dat je je geld terugkrijgt. Ook als het product tijdens verzending beschadigt of sterk afwijkt van de beschrijving, kun je via PayPal je geld terugkrijgen. Je moet dan wel zelf een claim indienen

Bankcontact

Bancontact is een betaalschema, tot in 2016 bekend als Bancontact/Mister Cash, dat de Belgische marktleider is op het gebied van elektronische betalingen. Als betaalschema is het verantwoordelijk voor de controle, berekening en verwerking van elektronische betalingen. Deze betalingen kunnen gebeuren via debetkaarten.

SOFORT Banking

SOFORT Banking is gebaseerd op het principe van een overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft de klant de betaling alleen te verifiëren, net als bij iDEAL bijvoorbeeld. Gegevens als het bedrag, de omschrijving en de begunstigde staan al ingevuld. Voordeel hiervan is dat hier dus geen menselijke fout gemaakt kan worden. SOFORT voert de betaling vervolgens uit. De betaalmethode is eenvoudig en snel.

De verzendkosten zijn gratis. Wij maken bij het versturen gebruik de service van Dpd. Bij bestelling ontvang je een track&trace code waarmee je je pakket kunt volgen.

Wij hopen natuurlijk dat jij jouw bestelling in goede orde hebt ontvangen en dat je blij bent met hetgeen dat je ontvangen hebt. Ondanks dat wij zorgvuldig te werk gaan, kan het zijn dat er iets mis is gegaan met jouw bestelling, een artikel niet compleet is of dat je niet tevreden bent met hetgeen wat je hebt ontvangen. Een artikel retourneren is geen enkel probleem.

Is bij aankomst het artikel beschadigt, klopt de bestelling niet of ontbreekt er wat? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice voor dat je het retourneert. Zo kunnen wij samen een passende oplossing vinden.

Wij sturen standaard geen retourlabels mee. In plaats daarvan vragen wij om zelf je retourlabel uit te printen. Daarmee besparen wij jaarlijks tientallen bomen, zo dragen wij bij aan een beter klimaat!

Stap 1

Producten aanmelden

Ben je niet tevreden met je aankoop? Dat kan natuurlijk. Selecteer binnen 30 dagen de artikelen die je wil retourneren. Het enige wat je nodig hebt is je eigen postcode en je trackingnummer.

Stap 2

Inpakken

Pak de artikelen in en plak het retourlabel op het pakket. Vergeet niet je oude verzendlabel te verwijderen. Verpak de bestelling, waar mogelijk, in de originele verpakking.

Stap 3

Versturen

Breng je pakket naar een afleverpunt van PostNL, DHL of BPost. Bewaar je verzendbewijs, zo kun je jouw pakket volgen.

Stap 4

Terugbetaling

We verwerken je retourzending binnen 14 werkdagen na ontvangst.

Retourvoorwaarden

  • Je kunt retourneren tot 30 dagen vanaf de besteldatum.
  • Je kunt enkel ongebruikte artikelen retour sturen.
  • Je dient het product in oorspronkelijke staat terug te sturen.
  • Verzegeling, accessoires en eventuele gratis bijproducten dienen ook teruggestuurd te worden. Indien dit niet gebeurd zal hiervoor de commerciële prijs in rekening worden gebracht.
  • Bewaar het verzendbewijs. Zonder verzendbewijs kunnen wij een eventuele vermissing van de zending niet in behandeling nemen.
  • Alle artikelen worden bij ontvangst gecheckt. Bij artikelen die beschadigd zijn of in onacceptabele staat verkeren, kunnen wij waardevermindering in rekening brengen.
  • Ruilen van een artikel is mogelijk, wil je een andere maat of kleur van een artikel? Dien je opnieuw een bestelling te plaatsen en het huidige artikel te retourneren.
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging van de artikelen.
  • Meld jouw retour zelf aan. Door middel van de retourinstructie. Kom je hier niet uit? Neem gerust contact met ons op via [email protected].
  • Vriendelijk wordt verzocht de verpakking ten alle tijden zorgvuldig te openen om later te kunnen hersluiten.
  • Verpak het artikel zo stevig mogelijk en het liefst in de originele doos/zak.
  • Zichttermijn is géén probeertermijn. Je mag het artikel (graag voorzichtig) uit de verpakking halen om te bekijken.
  • Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg zijn van het gebruik van de artikelen dat verdergaat dan nodig is om de aard, de kernmerken en de werking van de artikelen vast te stellen.

Zodra jouw retourverzending is verwerkt, vervalt de betalingsplicht voor de artikelen of wordt het betaalde bedrag teruggestort op de rekening. We betalen terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Wij verwerken uw retourzending binnen 14 dagen na ontvangst en ontvangt u uw aankoop bedrag terug. Mochten er onverhoopt problemen zijn neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat kun je niet retourneren?

  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour kunnen.
    • Als het artikel zichtbaar in gebruik is genomen.
  • Artikelen waarvan de verzegeling verbroken is.
  • Artikelen met gebruikssporen.